Privacy

Alle informatie op deze site, in welke vorm ook, is eigendom van de Vrije Basisschool Moen. Niets mag worden gebruikt, voor welk doel ook, zonder vooraf-gaande schriftelijke toestemming van de school.

vrijdag 12 januari 2024

mijn verjaardag

 Ja ook een juf wordt ouder ... ik mocht vandaag mijn verjaardag vieren samen met de vriendjes.

Het was een ZALIGE dag ! 

Ik heb enorm genoten van de kaartjes, tekeningen, bloem, chocolade💓.

Ik mocht kaarsjes blazen, rollen met de dobbelsteen (ik mocht op de stoel van de juf zitten... oh nee, ik ben de juf😂)de grote taart versieren op het prowise bord en samen dansen. 

Baziel was de fotograaf!

Ik trakteerde met chocoladefondue... lekker verschillende soorten fruit doppen in verse chocoladesaus... en of ze het lekker vonden... kijk maar naar hun chocoladesnoetjes😂.

En nu nog even nagenieten ... prettig weekend!